کنسرت شادمهر در سال ۱۴۰۱

شادمهر عقیلی یکی از آرتیست های بسیار معروف و محبوب ایرانی می باشد. او دارای صدای فوق العاده استثنایی و بی نظیری می باشد. او علاوه بر استعداد بسیار قابل توجه در خوانندگی یکی از بهترین آهنگ سازان و ترانه سرایان ایران می باشد. او دارای دکتری موسیقی می باشد. شادمهر عقیلی از شروع فعالیت خود در ایران توانست در زمینه هنرپیشگی به یکی از ستاره های سینما تبدیل شود. او تا اکنون کنسرت های زیادی برگزار کرده است. در ادامه شما دوستان و همراهان گرامی می توانید از کنسرت شادمهر در سال ۱۴۰۱ مطلع شوید.

آیا شادمهر در سال ۱۴۰۱ کنسرت برگزار می کند؟

شادمهر عقیلی یکی از ستاره های موسیقی پاپ ایرانی می باشد. او در اکثر آثار خود علاوه بر خوانندگی در ترانه سرایی و آهنگسازی هم دستی دارد‌. این خواننده بسیار محبوب بین تمامی نسل ها، قرار است در سال هزار و چهار صد و یک کنسرت های زیادی برگزار کند. شادمهر عقیلی در کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی و آمریکایی اجرا می کند. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت های معتبر مراجعه کنید.

کنسرت شادمهر در سال ۱۴۰۱

کنسرت شادمهر در سال ۱۴۰۱ در کدام کشور ها می باشد؟

این آرتیست فوق العاده معروف به علت داشتن صدای استثنایی بین ایرانیان داخل کشور و خارج از کشور طرفداران بسیار زیادی دارد. او به علت درخواست های زیاد از طرف طرفدارانش مجبور است که در اکثر کشور ها کنسرت برگزار کند‌. در ادامه شما دوستان عزیز را از کشورهایی که قرار است شادمهر عقیلی در سال هزار و چهارصد و یک اجرا داشته باشد مطلع می کنیم.

این شخص از کنسرت های خود در سال جدید پخش زنده دارد؟

این هنرمند بسیار معروف و سرشناس ایرانی از تاریخ و زمان برگزاری کنسرت های خود در شبکه های اجتماعی معتبر مانند اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام و کلاب هاوس به دنبال کننده های خود اطلاع می دهد. شما عزیزان می توانید برای دیدن پخش زنده کنسرت های این هنرمند به صفحه اینستاگرام او و همسرش مراجعه کنید.

بلیط کنسرت شادمهر در سال ۱۴۰۱ را چگونه خریداری کنیم؟

شما عزیزان می توانید به راحتی از طریق وب سایت های معتبر و مرتبط بلیط مورد نظر را تهیه کنید. شما بایستی ابتدا یکی از تایپ های بلیط مورد نظر را انتخاب کنید ، بعد تعداد بلیط را مشخص کنید و روی کلمه همین الان بخرید کلیک کنید. بعد از انتخاب گزینه های مورد نظر به شما گفته می شود که برای پرداخت به پرداخت آنلاین توسط کارت‌های عضو شبکه شتاب اقدام کنید. در تمام مدت هم می توانید با کمک پشتیبانی وبسایت مورد نظر به راحتی مشکلات خود را حل کنید.

 

قیمت بلیط کنسرت شادمهر برای بزرگسالان در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

همانطور که می دانید شادمهر عقیلی یکی از پر طرفدارترین آرتیست های ایرانی می باشد که مردم به ترکیه برای حضور در کنسرتش از ایران سفر می کنند. شما دوستان علاقه مند به این هنرمند برای خرید بلیط کنسرت او باید مبلغ صد و سه دلار پرداخت کنید. لازم به ذکر است که قیمت بلیط های کنسرت بستگی به جایگاه آن در سالن دارد، مثلا قیمت جایگاه ویژه یا همان وی آی پی با قیمت جایگاه معمولی متفاوت می باشد.

قیمت بلیط کنسرت شادمهر برای کودکان در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

همانطور که گفتیم طرفداران این هنرمند در بین تمامی نسل ها حضور دارند. کنسرت این آرتیست محدودیت سنی ندارد و تمام افراد می توانند در آن حضور پیدا کنند. برای خرید بلیط کنسرت هم برای کودکان زیر سه سال واجب نمی باشد و فقط افراد بالای سه سال بلیط تهیه کنند. قیمت بلیط برای کودکان حدودا پنج درصد تا سی درصد کمتر می باشد این تغییر قیمت بستگی به سایت دارد‌.

آیا دختر این هنرمند در کنسرت های او حضور دارد؟

دختر شادمهر عقیلی همانند خودش یکی از افراد با استعداد در زمینه موسیقی می باشد. او ا سن کودکی تا اکنون در حال آموزش ساز بسیار محبوب و سخت ویالون می باشد. استاد این دختر با استعداد پدرش می باشد. برای دیدن فیلم های ویالون زدن دختر شادمهر عقیلی می توانید از طریق برنامه اینستاگرام او را دنبال کنید.

یک نظر ثبت کنید

شب آواز، سایت معرفی کنسرت‌ها، جشن‌ها، فستیوال‌ها، برنامه‌های تفریحی و شاد برای ایرانیان خارج از کشور است و تلاش دارد اطلاعات درست و دقیق رویدادهای مخصوص ایرانیان را در اختیار علاقمندان آن قرار دهد.

دسترسی سریع